lørdag 13. november 2010

Blogglotteri..



MøbelPøbel- bloggen har fått over 50 følgere, og det må feires med et lite kalas!
Jeg vil gi noe tilbake for alle de fine tilbakemeldingene jeg til stadighet får, og da velger jeg meg Rie Elise Larsen..




En liten frøken var veldig fristet av de små fuglene, så denne må gjemmes vekk til vinneren;) OK, vi kjører på:

  • 1 lodd for kommentar på innlegget. Hvis du er anonym kan du legge igjen e-post adressen din.
  • 2 lodd kommentar og følger
  • 3 lodd kommentar, følger og om du linker til festivitasen- bruk gjerne bilde til å linke med.



God helg folkens!





75 kommentarer:

  1. Åååå, så herlige! Jeg vil være med! Er følger fra før, så da blir det to lodd på meg? :)

    SvarSlett
  2. Så flott gave! Klart jeg vil være med:) 2 lodd til meg, takk!

    klemz...

    SvarSlett
  3. Jeg tar gjerne 3 lodd! Gratulerer med 50 følgere! Blir nok mange flere ganske så snart:)

    SvarSlett
  4. Så fine bilder:)
    Er klart med på feiringen din, en kjempefin blogg dette her altså:) To lodd til meg.

    SvarSlett
  5. Heisann! 3 lodd på meg;) Finfin premie! Stoffene jeg har brukt å sy sopper av er gamle gardiner fra bestemor og loppis! Moro å klippe opp, å lage nytt :) ¤R¤

    SvarSlett
  6. Jeg følger bloggen din, så da blir det to lodd på meg! :-) Fin premie! :)

    SvarSlett
  7. Hei. Fin premie og fin blogg:)Tar 1 lodd.
    Håper jeg er den heldige vinner!
    Hilsen Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  8. Hei. Flott premie, jeg vil gjerne ha 1 lodd.
    Mvh Nina
    ninasjoevold@gmail.com

    SvarSlett
  9. Herlig premie, jeg er med! Krysser fingrene for at et av mine to lodd er vinnerloddet!:) God helg! Heidi

    SvarSlett
  10. Så gøy, gratulera!

    Eg vil værr med vettu :o)
    Slenge 3 lodd i potten.

    SvarSlett
  11. ååå fine! Jeg vil være med!! Trekker spent 3 lodd og håper på det beste!

    God helg møbelpøøøbel!

    SvarSlett
  12. Ja takk, vil gjerne være med!
    Tar tre lodd jeg:)

    SvarSlett
  13. Flotte premien og flotte bloggen!
    Vil gjerne være med og tar 3 lodd :-)
    Fortsatt god helg!

    SvarSlett
  14. Gratulerer med 50 følgere!
    Så klart jeg vil være med ;) Og linken skal jeg rope ut om, selvfølgelig!
    Klemmeklem

    SvarSlett
  15. SUuuuperkult!!!!!!! Susi er med på 2 lodd !!!!! ♥

    SvarSlett
  16. Dette vil jeg selvsagt ikke gå glipp av! :) Slenger meg på loddtrekningen.

    SvarSlett
  17. Så herilg premie, I'm in:) Er følger, så 2 lodd!
    Klem fra Tone:designhund

    SvarSlett
  18. Hei! Vil gjerne vere med, med to lodd. Har linka :)

    SvarSlett
  19. fin blogg ! 2 lodd til meg :) vinnerlodd ! Rita

    SvarSlett
  20. Jeg tar gjerne to lodd!!
    Flott blogg!!

    SvarSlett
  21. Gratulerer!!!
    Jeg tar 2 lodd :)

    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  22. Gratulerer med 50 følgere på den fine bloggen din. Jeg følger, kommenteret og linker til feiringen, 3 lodd til meg;-)

    Hilsen Elin

    SvarSlett
  23. Å! Ja takk til to lodd! Så kryssar eg fingrane! Klart du får fleire og fleire følgarar - fiiine bloggen:-)

    Klem til deg!

    SvarSlett
  24. Så flott premie :) Jeg vil gjerne være med å feire deg ! 3 lodder til meg ;)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  25. Gratulerer med alle følgerne, har lagt meg til jeg og :-) Tar 2 lodd og krysser fingre og tær!

    SvarSlett
  26. hei og gratulerer
    artig når bloggen "vokser"!
    søte premier. jeg er med og feirer
    to lodd på meg

    sikre deg gjerne lodd inne hos meg også, hvis du vil

    Hilsen Åpent hus

    SvarSlett
  27. Nydelig premie!
    Blir gjerne med på din give away med to lodd.
    Takk for hyggelig kommentar hos meg :)

    SvarSlett
  28. for en flott gave du vil feire med:) Selvfølgelig vil jeg være med:)
    3 lodd til meg,takk:)
    Jeg følger deg gjerne:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  29. Jeg prøver lykken med 1 lodd! :-) Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  30. Så søt!! :D

    1 lodd til meg.

    Klem Helene

    SvarSlett
  31. Grattis med alle følgerne!
    Jeg vil gjerne være med, er allerede følger, så to lodd til meg:)

    SvarSlett
  32. Grattis. 50st, det är mycket och fler lär det väl bli. 3 lotter till mig tack...

    SvarSlett
  33. Hei!
    Wow, for en give-away. Jeg vil veldig gjerne være med og trekker 3 lodd. Hjertelig takk, og gratulerer med følgerene og fantastisk fin blogg.
    Klem fra Sølvi

    SvarSlett
  34. hei.

    Så mange fine ting du lager.
    Vi blir med med to lodd.

    Ha ein fin kveld.

    -Black Orchid-

    SvarSlett
  35. Gratulerer med mange følgere:)..
    Vil gjerne være med på trekning jeg..med 3 lodd:)

    Ha en super uke videre
    Ann-Charlotte

    SvarSlett
  36. Hei på deg, 2 lodd på meg!! :) Superfin premie!!

    Marit

    SvarSlett
  37. Hei !!
    Gratulerer med alle følgere.
    Prøver lykken med 2 lodd.
    -Cecilie

    SvarSlett
  38. Herlige farger! Så artig med mange følgere - gratulerer!
    Prøver meg med ett lodd denne gang!
    Kanskje jeg har lykken med meg... ?

    SvarSlett
  39. Jeg vil gjerne være med!! 3 lodd til meg takk! :-)
    Nydelig premie!!

    SvarSlett
  40. Gratulerer :) Jeg er så glad i Rie's ting og elsker å oppdage nye blogs som din fine.

    2 lodd til meg,

    hilsen fra meg i København

    SvarSlett
  41. Hei, så inspirerende blogg du har. Jeg kommer definitivt til å følge deg:-)
    Deltar i givewayen din med tre lodd!

    SvarSlett
  42. Hei!
    Jeg er med på 3 lodd og vil selvsagt følge deg!
    Ha en fin helg.

    SvarSlett
  43. 3 lodd til meg :) tvitvi

    Klem fra Anette

    SvarSlett
  44. Jepsi Pepsi! Jeg vil være med, og så flink som jeg er i matematikk, så skjønner jeg at det er lurt å ha tre lodd:)

    SvarSlett
  45. Hei hei:)
    Tusen takk for fin kommentar på bloggen min. Mått selvfølgelig innom og titte på din også, og jeg liker det jeg ser. Kjempefin blogg du har, hjemmet ditt ser skikkelig bra ut:)

    Vil også være med på din fine give away, to lodder til meg :)

    Ha en herlig lørdag
    hilsen fra Trine, Kreativ tommel

    SvarSlett
  46. Gratulerer så mye! Kjekt når flere vil følge bloggen en har! Jeg er selvfølgelig med på et lodd!

    SvarSlett
  47. Jeg slenger meg med :) To lodd, kommentar og innlegg med link.

    Fin søndag!

    SvarSlett
  48. Jeg vil gjerne være med :) Liker godt Rie Elise Larsen sine ting og!

    SvarSlett
  49. Jeg er med! Blir 3 lodd på meg:) Utrolig nydelig premie:) God kveld:)

    SvarSlett
  50. Jeg blir såklart med på din fine give away!! så skjønn gave:)
    ta gjerne 2 lodd!
    klem K

    SvarSlett
  51. For noen nydelige små fugler du gir bort. Jeg tar gjerne et lodd :)
    anncicil a gmail,com

    SvarSlett
  52. Så fine farger og stemninger du har i bloggen din! Jeg er med i lotteriet - to lodd!

    SvarSlett
  53. Jeg slenger meg med på lotteriet, ett lodd til meg. Mvh ingridedalsmo@gmail.com

    SvarSlett
  54. Jeg vil gjerne være med på kalaset,
    så full pott; 3 lodd til meg!
    Rie Elises kreasjoner er jo absolutt en favoritt,
    og når det i tillegg kommer i favorittfargen lilla, ja da er jeg solgt!
    Hurra for kalas!

    SvarSlett
  55. 3 lodd på meg. !

    Har akkurat finnet bloggen din, men er raskt ute med å bli følger, og linke til konkurransen din fra min nokså nyoppretta blogg... Knøttehuset.

    Sjekk ut

    SvarSlett
  56. Oi! Dette vil jeg gjerne være med på. Fant deg inne hos "En støvel og en sko". Jeg tar to lodd. Linker til deg og legger deg til bloggrollen min. :)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  57. Åh, søteste premien:-) Jeg er med, to lodd, takk:-)
    Flott blogg du har!
    Hilsen Elin

    SvarSlett
  58. Hei. Fin blogg og kjemepfin premie. Tar 2 lodd ny følger og kommentar.
    Furua

    SvarSlett
  59. For en utrolig nydelig blogg du har!! Jeg er SÅ glad for at jeg oppdaget den. Nydelige bilder! Skal bla meg litt mer rundt her og kikke og bli glad :) Også kaster jeg meg på med 2 lodd :)

    Og tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min! Utrolig koselig! Ønsker deg en flott torsdag:)

    SvarSlett
  60. Spennende og fin blogg du har :) jeg tar et lodd :) har ikke blogg selv enda..men kanskje det kommer etterhvert :)

    SvarSlett
  61. Så flott premie! Jeg er også veldig begeistret for REL. Et lodd her, takk!

    Og grattis med 50 følgere :-)

    SvarSlett
  62. Så gøy!! Jeg er med på to lodd! :)

    SvarSlett
  63. Kjempesøte de fuglene asså! Digger egentlig det aller meste fra Rie Elise Larsen jeg asså. Super premie, jeg tar tre lodd :-)

    Hilsen fra Mollie

    SvarSlett
  64. Så moro! Du lager jo så mye flott, så ikke rart folk følger deg!

    Jeg slenger meg med på loddtrekningen med et lodd.

    SvarSlett
  65. SÅ kjekt!! Koseleg blogg du har. 1 lodd på meg. Ha ein fin søndag.

    SvarSlett
  66. Grattulerer så mye med 50 følgere.
    Jeg tar 3 lodd.
    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  67. Grattis med 50 følgere! 2 lodd på meg:) Herlig blogg og herlig premie!

    SvarSlett
  68. Tillykke med det! Et enkelt lod til mig, tak :)

    Mvh Jennifer (jvn89@hotmail.com)

    SvarSlett
  69. Hei, kor kjekt! Eg hiv meg med i siste liten! To lodd på meg.:)

    SvarSlett
  70. Så fine fugler!
    Jeg slenger meg med i siste liten, tar to lodd (kommentar + følger).

    SvarSlett
  71. Tenk om jeg hadde gått glipp av denne giveawayen! Heldigvis sklei jeg inn hit på et bananskall og trekker 3 lodd ;)!!!

    SvarSlett
  72. Herlig blogg!! Jeg tar ett lodd!!!

    SvarSlett
  73. Jeg kunne ikke finne meg, så da blir jeg med. :))

    SvarSlett